2016.10.19 14:09:24 ShoppingGuy

Simple - az app, ami egyszerűen megkönnyíti az életed!

Alapvetően praktikus ember vagyok, és folyton optimalizálom az erőforrásaimat. Mindig a lehető legkevesebb időt és energiát akarom szánni a feladataimra, ezért is keltette fel a figyelmemet a Simple app. Egy alkalmazás, amely már a nevében is az egyszerű megoldásokat hirdeti? Hát, ezt mindenképpen ki kellett próbálnom. Azt kell mondjam, kipróbálni és megszeretni a pillanat műve volt.

simple2.jpg

Miért szerettem bele a Simple-be?

Nem tudom, ki hogy van vele, de eddig én felemás érzésekkel indultam plázázni, akár mozi, akár shoppingolás volt a cél. Imádlak-gyűlöllek viszony volt köztem és a plázák között, és a negatív érzéseket leginkább a parkoló fizetőautomatái okozták. Szeretem, hogy mindent elintézhetek egy helyen, szeretem, hogy szinte mindenütt tudok kártyával fizetni – ugyanis szinte sose tartok magamnál nagyobb összeget, kivéve a gyerek ebédbefizetését vagy a festő-mázoló munkadíját, de ezek szerencsére nem túl gyakran szükségesek. Nem szeretem a tömeget és főleg kiakadok, ha ez a tömeg a vásárlás végén, amikor amúgy is hullafáradt vagyok - a parkoló fizetőautomatájánál csúcsosodik ki.

Parkolás app-pal: egy igazi sex-appeal

Számomra a shoppingolás legnehezebb része ugyanis a parkolójegy kiegyenlítése - volt, eddig. Amíg le nem töltöttem és ki nem próbáltam a Simple alkalmazást. És láss csodát! Többé nem kell a sajgó lábaimmal (a magassarkúm és a plázatúra nem barátok) és kezemben a hatvanhat papírtáskával apró után kutatnom – amelyek soha nem a pénztárcámban laknak, hanem a méretes táskám legalján…

Sőt, ez még a jobbik eset. Mivel általában bankkártyával vásárolok, gyakran előfordul, hogy csak pár száz forint lapul a mélyben, és semmi sem szörnyűbb annál, amikor ez csak akkor válik világossá, amikor a tízperces sort kiállva be kellett volna dobálni a pénzt a gépbe. A Simple segítségével soha többé táskában pénztárca utáni kutatás – hiszen a mobilom mindig kéznél van. És ez csak egy a számos funkció közül, ami megkönnyíti az egyszeri fogyasztó életét.

A Simple nem csak a fizetést, a vásárlást is megkönnyíti

A mobilfizetést ugyanis számos új funkció egészíti ki: megnézheted benne a színházműsort, – és azzal a lendülettel meg is veheted a színházjegyedet, kifizetheted az utcai parkolójegyedet, sőt az autópálya-matrica is elfér benne. Ráadásul a megvásárolt jegyekkel sem kell többé bajlódni: miután megnézted a kínálatot, kiválaszthatod a terméket és megvásárolhatod a jegyeket, amiket virtuálisan az appban tárolhatsz. Sőt, az egyik legfrissebb újításnak köszönhetően már könyvet is lehet az appban vásárolni: végigböngészhetjük a Bookline kínálatát, és ott helyben meg is rendelhetjük, amit szeretnénk. Könyvmániásoknak egyszerűen kötelező, de ezt talán nem is kell mondanom.

Simple – Egyszerűsíts bármilyen platformon!

A Simple alkalmazást ingyenesen használhatod, tetszőleges mobilszolgáltató hálózatán, és bármely bank által kibocsátott Mastercard, Maestro, Visa vagy American Express bankkártyával, illetve iOS, Android, illetve Windows Phone operációs rendszerekre is telepíthető. Nevéhez hűen nem csak megkönnyíti az életed, de használni is egyszerű, csak a mobilod, internetkapcsolat és a bankkártyád kell hozzá.

Őszintén és nagyon remélem, hogy plázamániás sorstársaim közül minél többen letöltik és használják majd a Simple alkalmazást a számtalan praktikus funkcióval, köztük a parkolófizetéssel, és hamarosan eltűnnek a parkolóautomaták előtti sorok.

Címkék:mozi kultúra színház online parkolás fizetés jegyvásárlás applikáció Vásárlás plázák