2016.08.21 09:41:48 ShoppingGuy

Parkolás bankkártyával, bankautomata nélkül. Mégis hogyan?

Vajon van arra megoldás, hogy a parkolást is minél kényelmesebben intézd? Dühös Mókusék megvizsgálták az ügyet, és arra jutottak, hogy... De inkább meg is írták az alábbiakban, érdemes elolvasni! Vendégposzt!

Pesten a parkolásban nagyon sok mindent lehet utálni, de a legjobban talán azt, hogy díja van. Egyszerűen életidegen nekem az automatákat keresni, az ülés közé becsúszott 20 forintosért élet-halál harcot vívni, miközben beszorult a kezünk és már a kisgyerekek is ujjal mutogatnak ránk. Vagy csak az SMS-hez parkolózóna kódokat vadászni. Nem pokémon ez.

parkolas.jpg

De ez van! Fizetni kell!

Hogyan úszhatom meg a parkolós macerát?

Pár hete mozizás miatt töltöttem le a Simple alkalmazást és akkor láttam, hogy a parkolást is tudom vele intézni. Ilyen parkolós alkalmazásokból több is van, de nekem nem jó, ami csak az sms-ezést veszi le a vállamról, mert mivel egyáltalán nem telefonálok, így nekem csak a bejövő hívások miatt van egy feltöltős számom. Na, arról nem akarok parkolást fizetni.

Bankkártyával parkolást fizetni?

A Simple azért tetszett meg, mert ott a bankkártyámmal tudok fizetni. Szóval, megyek a városban a SMART szervízbe egy új bajuszkapcsolóért, ami előtt szépen le is parkoltam. Körülnézek, de őszintén nem tudtam eldönteni, hogy ez most egy fizetős környék vagy sem. Nem az az igazi belvárososmindenfizetős hangulatú.

És akkor beugrott, hogy nézzük meg az alkalmazásban!

Jó hír, hogy GPS alapján azonnal mutatja, hogy fizetős részre keveredtem-e vagy free lesz a parkolásom. Rossz hír, hogy a fizetős zónába jelölt (hogy is gondolhattam mást?!). És mivel én már hozzáadtam az apphoz a rendszámomat, így innen már villámgyorsan történtek a dolgok.

via GIPHY

-nem, nem ilyen villámgyorsan-

Simple alkalmazással parkolás 3 gyors lépésben

  1. Válasszuk ki a parkolást és már GPS alapján mutatja is, hogy mennyi a zónánkban a díja, vagy hogy mennyi a maximum parkolható idő.
  2. Jobb alsó sarokban kattintsunk a “P” ikonra, majd hogy melyik kártyáról menjen. Ennyi.
  3. Ha végeztünk, akkor állítsuk le a parkolást. A telefon értesítősávjában ott marad, így onnan is leállíthatjuk.

Honnan tudom, hogy biztosan nem büntetnek meg?

Kaptam visszaigazolást és azt is láttam, hogy a kártyámról zároltak 4 órányi parkolás díjat. Először zárolták az összeget, majd amikor leállítom a parkolást, akkor a leparkolt összeget levonva a maradékot felszabadította és visszakerült az egyenlegemre.

Mi az előnye és mi a hátránya?

Előnye egyértelműen a gyorsaság és kényelem. Nekem fontos, hogy bankkártyával tudjak fizetni, mert se aprózni, se sms-ezni nem akarok. Percalapú az elszámolás, így nem fizetek feleslegesen sem. Hátránya, hogy van kényelmi díja: 50 forint parkolásonként. De ezt fel lehet fogni úgy is, mintha pár perccel többet parkoltunk volna.

Itt tudod letölteni:

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.otpmobil.simple

Apple: https://itunes.apple.com/us/app/simple-labs/id819236628?ls=1&mt=8

Advertisement

Címkék:közlekedés autó online mobiltelefon parkolás szabályozás applikáció Vásárlás