2017.12.22 09:34:00 ShoppingGuy

Szervezd meg a szilveszteredet a nappaliból

Ha éppenséggel fogalmad sincs, hogy hol töltsd a szilvesztert, mindenképpen érdemes körülnézned a neten, mert ilyenkor jöhetnek szembe a legjobb ajánlatok. De hol és mennyit lehet megspórolni a netes vásárlással egy utazáson? A Stíler posztjából kiderül.

szilveszter1.jpg

A szilveszterrel mindig az a helyzet, hogy még 31-én sem tudom, hogy mi lesz pontosan. Valahogy mindig így alakult, amivel semmi baj sincs. Idén elhatároztam, hogy elengedem a hazai mulatozást és külföldre megyek köszönteni az újévet. Miért? Mert egy visszautasíthatatlan ajánlatra bukkantam a neten és éppen a kezemben volt a bankkártyám.

MIÉRT JÓ A LAST MINUTE VAKÁCIÓ?

Mert szemtelenül olcsó. Még akkor is, ha éppen egy szilveszteri kiruccanásról beszélünk Európa valamelyik közeli országának fővárosába. Pont ez történt velem a minap, amikor az Utazómajom egyik ajánlata jött velem szembe: egyszerűen nem tudtam visszautasítani. És miért tenném? Pár ezres repülőjegy és hihetetlenül olcsó szállás az egyik legszebb városban, ahol valaha jártam életemben. Ebben az esetben csak a határozottság és az elszántság a fontos, illetve az, hogy gyorsan lefoglaljak mindent.  Úgyhogy ebben az évben én Barcelonában fogok szilveszterezni!

FIGYELJ A RÉSZLETEKRE

Oké, megvan a szállás, ami igazából a lényeg, ezután pedig jöhet egy 15 percnyi szörfözés a neten, hogy az árakat még lejjebb tornázzam. Első körben lecsekkolom a repülőjegyeket, hogy vajon tudok-e olcsóbbat, mint amit az online utazási portál ajánlott. Rendszerint én a Skyscanner applikációt vagy a Cheapflights felületét szoktam átböngészni, ahol az előre beírt adatok alapján kiadja a legolcsóbb jegyeket, amiket akár azonnal meg is lehet szerezni. Ha megtaláltam a legjobb ajánlatot, megvehetem a jegyeket online, hogy nehogy lecsússzak róluk.

Szuper, ezzel megvagyok, akkor már csak parkolót kell foglalni a reptéren, vagy transzfert rendelni, amit ugyancsak olcsóbb online intézni. És ezt ugyanúgy eljátszhatom az célországban is, ahol például előre megvehetem a jegyeket a helyi közösségi közlekedés bármelyikére, vagy letölthetem elektronikus jegyemet a helyi buszjáratra, ami bevisz a központba.

SZERVEZD MEG A PROGRAMOKAT IS

Amióta pár ezer forintért tudok repülőjegyet venni, rászoktam arra, hogy a hosszú hétvégéim valamelyikét egy környező országban töltöm. Ebben az esetben riasztom a külföldi haverokat, akiknél elhéderelek és még zseniális tippeket is kapok, hogy az adott városban mit érdemes megnézni. Mivel szeretném hasznosan tölteni azt a pár napot, amit aktív pihenéssel töltök, így esélytelen, hogy helyben vett jegyekkel járjam be a helyi látványosságokat – főleg, hogy van, ahol órákig kell sorban állni. Nem, nem! Erre megint tökéletes lesz Mr. Google és a kedvenc bankkártyám! És már foglalom is az online jegyeket és belépőket az általam kiválasztott múzeumokba, bulikba, sőt! Rendszerint napokkal korábban megnézem, milyen online helyi divatáruháztól, vagy világbrandtől tudok neten keresztül valami igazán menő darabot vásárolni, amit vagy kiszállíttatok az ismerősökhöz, vagy a szálloda recepciójára rendelek a nevemre. Az élet tényleg rémesen egyszerű egy bankkártyával és 4G-vel, csak tudni kell okosan kihasználni!

Címkék:utazás szolgáltatás online szervezés szilveszter bankkártya tudatosság Vásárlás