2016.09.08 16:35:57 ShoppingGuy

Tervezz magadnak ruhát online! - Festy ajánlásával

A Festy in Style bloggere arra a kérdésre kereste a választ, vajon van-e olyan lehetőség az interneten, ahol saját magadnak tervezhetsz egyedi ruhát. És van! Nem is egy - de most inkább át is adjuk neki a szót.

onlineterv.jpg

Sziasztok!

Gondolom, sokan szoktatok online rendelni ruhákat. Én nagyon szeretem, mert házhoz jön és olyan darabokhoz is hozzá lehet jutni, amiket itthon nem lehet kapni. Viszont ha még egyedibb megoldásra vágytok, akkor érdemes kipróbálni az online ruhatervezést is.

Én eddig még csak pólók tervezésénél próbáltam ki ezt az online megoldást, saját grafikát rakattam a pólómra. De nagyon érdekel a téma, mert mindig keresem a különleges dolgokat. Most kicsit kutakodtam a neten és találtam nektek pár oldalt, ahol különböző online ruhatervezési lehetőségekre bukkantam. :) 

Design Studio by Dornink

Ezzel az online programmal összeállíthatjuk ruhánkat. Ki tudjuk választani a ruhadarabokat, utána az anyagát és a színét is. Ha elkészültünk a személyre szabott outfitünkkel, akkor le tudjuk menteni és elvinni egy varrónőhöz, hogy megalkossa, vagy akár itt az oldalon is meg tudjuk rendelni és pár nap múlva a postás hozza is a saját tervezésű ruhánkat.

ke_pernyo_foto_2016-09-05_18_48_17.png

Webalapú divattervező szoftver

A Mary Huang designer által közzétett felhasználóbarát tervezőprogram demokratizálhatja a divatot, hiszen néhány kattintással bárki létrehozhatja a neki tetsző geometrikus formákból álló ruhát. Az ilyen technikai újítások lehetővé teszik, hogy úgy tervezzen valaki ruhát, hogy nem ért a bonyolult szabászathoz, a modellezéshez - mindezt a szoftver tudja a tervező helyett.

ke_pernyo_foto_2016-09-05_18_49_36.png

Online esküvőiruha tervezés

Ha szeretnénk személyre szabott esküvői ruhát is, akkor arra is van már online program, amit letölthetünk és utána megalkothatjuk a saját stílusunkra a menyasszonyi ruhánkat. Így biztosan tetszeni fog nekünk és nem kell izgulni a nagy napon.

549940_501762369874822_881699815_n.jpg

Ezeket az oldalakat átnézve én máris kedvet kaptam egy kis kreatívkodásra. Nagyon izgalmas, hogy olyan ruhákat rendelhetek, amik teljesen egyediek és az én képzeletem szülöttei. Szerencsére az így rendelt ruhákhoz, csakúgy mint webshopokon rendeltekhez, készpénzkímélően hozzá tudunk jutni, ha van egy jó bankkártyánk.

Advertisement

Címkék:online divat ruha tudatosság Vásárlás