2016.07.13 17:17:16 ShoppingGuy

Ez a legjobb funkció, amivel a Simple alkalmazás azonnal lebilincselt

Dühös Mókusék csak úgy vadásszák azokat a dolgokat, amelyek egyszerre minőségiek és gazdaságosak. A pazarlástól indulatba jönnek, mintha csak a mogyorójuk fogyott volna ki, ezért fontosnak tartják megosztani mindazt, amire lelnek, a nagyközönséggel is. Most a Dühös Mókus vendégposztját olvashatjátok, a Simple applikációt próbálták ki.

Abban mind egyetértünk, hogy a dolgokat gyorsabban és kényelmesebben elintézni jó dolog. A Simple mobilalkalmazás (itt érhető el Androidra, itt pedig Apple termékekre) pedig pont ebben profi. Letöltöttem, regisztráltam a bankkártyámat és beleszerettem a legjobb funkciójába. Így kezdődött a kapcsolatunk és azóta tényleg mindenhová magammal viszem!

Hogy melyikbe?!

Sosem értettem, hogy az Arenában miért van a mozipénztárnál mindig akkora sor, mintha  Jennifer Lawrence dedikálna. Vagy csak nem vettem észre, hogy valójában Jennifer Lawrence dedikál?!

Mindenesetre ott van 4 automata a pénztár mellett, amit annyira sem használnak, mint nagymama az 50 kilós súlyzókat. Pedig gyors és egyszerű. Én eddig is mindig ott vettem a jegyeket, mert míg a többiek sorban álltak, addig én elhappoltam előlük a középső helyeket.

Na a Simple alkalmazás után már azt is csodálnám, ha valaki az automatát használná.

simple1.jpg

Simple alkalmazás -> kiválasztom a helyet -> megveszem a jegyet -> telefonon felmutatom a QR kódot -> és már nézem is a filmet. Nem kanyarogtam a sorban és még az automatát sem nyomkodtam.

Igaz, hogy az alkalmazáson keresztül vásárolt jegyemre itt, az Arenában felszámolnak 40 forint adminisztrációs díjat, de egyben kapok az így vásárolt jegy mellé egy 100 forintos kupont a büféhez. Azaz még így is 60 forint pluszban vagyok azokkal szemben, akik még a sort is kiállják.

És ez csak a kedvenc funkció, amit azóta minden héten használok a Simple alkalmazással.

Mi van még?

Pár kattintással tudok autópálya-matricát vagy parkolást is fizetni. Tudok ételt rendelni, ha már nagyon kopogna a szem és a snack-automatánál is kiadja a csokit anélkül, hogy aprót dobálnék bele. Komolyan! Odamentem az automatához, kiválasztottam, hogy mit szeretnék majd a kijelzőn lévő QR kódot beolvastam a Simple alkalmazással és kiadta a csokit. Viszlát aprók dörzsölgetése az automatához reménykedve, hogy elfogadja az érmet és helló bankkártyás fizetés!

simple2.jpg

No és kultúra, sport, buli

Az alkalmazáson belül vehetek jegyet fesztiválra (mellesleg 2000 forinttal olcsóbban), strandra, színházba, koncertre, múzeumokba, és sportrrendezvényekre belépőt. Lecsaphatok a “ma esti” lastminute előadásokra (kedvenc!) és még sok egyébre. Tényleg, végigpörgetni is sok.

És ez még nem minden az összes funkció közül, úgyhogy töltsd le és nézd meg magad is, mert egy próbát nagyon is megér! (Még egyszer emlékeztetőnek: Android, Apple!)

Címkék:mobiltelefon spórolás fizetés tudatosság applikáció Vásárlás